آموزش نرم افزار کتیا Catia

توضیحات دوره

کتیا (CATIA) یک نرم‌افزار CAD/CAM/CAE (Computer-Aided Design/Computer-Aided Manufacturing/Computer-Aided Engineering) قدرتمند و چند منظوره است که توسط شرکت Dassault Systèmes توسعه داده شده است. این نرم‌افزار در اصل برای طراحی و توسعه محصولات صنعتی به‌کار می‌رود و به ویژه در صنایع هوافضا، اتومبیل‌سازی، ساخت و ساز، صنایع دریایی، الکترونیک، و سایر صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آموزش نرم افزار کتیا Catia در غرب تهران تهرانسر جهش رایانه

نرم افزار کتیا (CATIA)‏‏ یک نرم‌افزار طراحی و مهندسی است. با یادگیری و آموزش نرم افزار کتیا می‌توان اشکال دو بعدی و سه بعدی ترسیم کرد این نرم افزار در عین سادگی امکانات گسترده ای به شما ارئه می‌دهد و همین باعث شده در صنایع مختلف از جمله خودرو سازی، هوا فضا، عمران، مکانیک و دیگر صنعت ها مورد استفاده و توجه ویژه ای قرار گیرد.

آموزشگاه جهش رایانه واقع در تهرانسر مفتخر است با ارائه دوره های آموزشی تخصصی نرم افزار کتیا شما عزیزان را در این مسیر همراهی کند. هر چیزی که برای ورود به بازار کار نیاز هست توسط اساتید مجرب به شما آموزش داده خواهد شد تا به بهترین شکل کار با نرم افزار کتیاCatia را فرا بگیرید و با کمک و بهره گیری از تجربه اساتید بیش از پیش در بازار کار بدرخشید.

کتیا و طراحی سه‌بعدی قدرتمند

کتیا به طراحان امکان می‌دهد تا مدل‌های سه‌بعدی پیچیده و دقیقی از محصولات خود ایجاد کنند.

کتیا و انطباق با صنایع مختلف:

کتیا به خوبی با صنایع مختلف سازگار است و ابزارهای مختلفی برای هر نوع طراحی و مهندسی فراهم می‌کند.

کتیا و تولیدکننده محصول:

کتیا نه تنها یک نرم‌افزار طراحی است، بلکه امکاناتی برای مهندسی معکوس و تولید نیز داراست.

کتیا و تحلیل و شبیه‌سازی:

کتیا ابزارهای متعددی برای تحلیل و شبیه‌سازی اجزای مختلف محصولات ارائه می‌دهد.

کتیا و همکاری گروهی:

کتیا امکان همکاری در گروه‌های طراحی را تسهیل می‌کند تا تیم‌های مختلف بتوانند به صورت همزمان در پروژه‌های مشترک کار کنند.

کتیا و مدیریت داده:

نسخه‌های مختلف پروژه، مدل‌های سه‌بعدی و اطلاعات مربوط به طراحی در کتیا به صورت مدیریت شده‌ای نگهداری می‌شوند تا از داده‌های مهم جلوگیری شود.

آموزش نرم افزار کتیا Catia در غرب تهران تهرانسر جهش رایانه

جهش رایانه یک آموزشگاه مجاز فنی و حرفه ای است که می توانید با کلیک روی این لینک (سایت اداره کل فنی حرفه ای استان تهران) از اعتبار این موسسه مطمئن شوید.

سیستم تک کاربره

سیستم جداگانه برای هر نفر

مدرک معتبر

مدرک معتبر فنی حرفه ای

اساتید مجرب

اساتید متخصص و با سابقه

کارآموزان میتوانند در انتهای دوره، برای شرکت در آزمون های سازمان فنی حرفه ای اعلام آمادگی کنند. آزمون های فنی حرفه ای در 2 نوبت بصورت کتبی (تستی) و عملی برگزار میشود. پس از مشخص شدن تاریخ و محل آزمون، توسط آموزشگاه به متقاضیان اعلام میگردد. در نهایت متقاضی پس از قبولی در هر دو آزمون، مدرک رسمی و بین المللی سازمان فنی حرفه ای که ارزش ترجمه نیز دارد را دریافت میکند.

هم چنین امکان کسب مدرک برای افرادی که به دلیل تسلط بر این مهارت مایل به حضور در کلاس نیستند و صرفا میخواهند در آزمون ها شرکت کنند نیز وجود دارد، متقاضیان میتواند با آموزشگاه جهش رایانه تماس گرفته و مشخصات خود را اعلام کنند. بدیهی است در این صورت تنها هزینه آزمون از آن ها دریافت میشود.

نمونه-گواهینامه--رسمی-فنی-و-حرفه-ای-جهش-رایانه
Call Now Button